dimecres, 2 de novembre del 2011

Un col·loqui molt emotiu a Valls

Fins ara Valls ,era terra de calçots...pero ara amb la presentació del documental "Diferents" el passat divendres 21 d'Octubre a Valls ( la capital de l'alt camp) , el lloc de la presentació, va ser el IEV ( Institut d'estudis Vallencs ). 

Un nodrit nombre de persones, van ocupar tímidament la sala d'actes , tots i totes les assistents es mostraven encuriosits i amb ganes de saber d'una vegada que significa " Diferents"... , el públic durant tota la projecció es mostrava entregat, i també durant el col·loqui de després, amb testimonis i tot que donaven força als fets denunciats en el documental, dient "això jo ho he vist", referint-se als psiquiàtrics franquistes. 

També ens van animar a realitzar una altre documental amb la gent del carrer, de a peu sobre el que pensen en relació a la discapacitat intel·lectual...a veure que sortiria...
La veritat és que tothom va viure de forma emotiva el que significa aquest documental, una de les presentacions més íntima i emotiva. Reflectim l'opinió de Pilar Royo, una de les protagonistes del documental DIFERENTS: "M'ha agradat molt col·laborar amb aquest documental, una nova experiència, la primera vegada que m'he posat davant d'una càmera , m'ha ajudat a expressar-me, s'ha complert el somni de la meva vida".
Mireia inspirada en el col·loqui
Fins la propera !

Mireia Guilera i Ruben Sanchez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada